Bridesmaids מסיבת רווקות

סרט קומדיה משנת 2011 מבית היוצר של המפיק ג'אד אפאטו (שהביא לנו אינספור קומדיות קורעות כמו למשל 'הדייט שתקע אותי', 'סופרבד', 'בתול בן 40', 'והרי החדשות' ועוד) ובבימויו של פול פייג שזהו הסרט הראשון אותו הוא מביים, קריסטין וויג, שהיא גם הכוכבת היא התסריטאית (בנוסף לתסריטאי נוסף) וחוץ מאיזה סרטון של SNL זה התסריט הראשון שלה, ויש לה הרבה במה להשתפר, במיוחד בעידון הגסויות ובעירוב קצת נונסנס בנוסף לבדיחות המילוליות שלא היו כל כך מצחיקות.

הסרט מביא את סיפורה של אנני, שחברתה הטובה הולכת להתחתן ועל חוויותיה לקראת החתונה שחלקן במשותף עם חברותיה האחרות של ליליאן, שמיועדת להתחתן.

אף לא אחת מהשחקניות (והשחקנים) הם מוכרים במיוחד ולא זיהיתי אף אחד בשמו, אחד השחקנים (השוטר) נראה כמו גרסה לא מוצלחת של סת' רוגן (הוא היה אמור לשחק בחור ממילווקי או משהו כזה אבל השחקן פשוט לא הצליח להסתיר את המבטא האירי שלו).

הגעתי לצפות בסרט אחרי שנתקלתי בהמון ביקורות ששיבחו את הסרט וכינו אותו ''ה'הנגאובר' של הבנות'', אז זהו, שלא.. מלבד סצינה חולנית אחת שקרעה אותי מצחוק (במדידת שמלות) הסרט מעלה גיחוך פה ושם אך הוא בהחלט לא קומדיה חולנית כמו הסרט המקביל של הגברים, הסרט גס בצורה שהגעילה אותי להסתכל עליו, עם סצנות ומשפטים שפשוט לא צריך לראות על גבי המסך (בטח לא כשבנות אומרות דברים כאלו), בקיצור אכזבה גדולה.

סרט שאם הייתי בא אליו בלי כל ציפיות היה בינוני מאד ועם הציפיות היה פשוט מאכזב, מקבל ממני ציון 4.5 (וככה סתם, בלי ציפיות, הוא אולי היה מגרד את ה6) מתוך 10.

http://www.imdb.com/title/tt1478338/

1 תגובות על הביקורת:

Unknown אמר/ה...

מסכימה איתך בטירוף!
גם אני שמעתי המון ביקורות מעולות וראיתי אותו בצפייה ישירה.
זה פשוט היה בזבוז זמן.
לא רק שהוא ממש לא מצחיק, הוא גם עלבון למין הנשי.
הפעם אפאטו איכזב.

הוסף רשומת תגובה